tisdag 21/11

puh. jag är helt slut i kroppen. josse sov i lägenheten och passade hulken inatt. jag var och jobbade. när jag sedan kom hem imorse så väckte jag josse och så åt vi frukost. sedan åkte vi upp till stan med josses mamma för att handla julklappar. josses mamma åkte sedan vidare och byttes ut till sussie och sara.

har gått i stan verkligen hela dagen idag. från 12 till 18 tiden. inte konstigt att jag är trött i ben och rygg. efter stan så åkte josse och sussie med mig till hem. josse lagade mat till mig och henne. spagetti och köttbullar med vitlöksbröd, alltid en hit!

fick en underbar nyhet av min prins idag. hans semester gick igenom iaf! så när han kommer hem på torsdag (kväll/natt) så ska han vara hemma i sex veckor! åh vad lycklig jag blev av det beskedet! nu längtar jag tills torsdag ännu mer!

facelook idag. allt stämmer förutom att jag har haft vinröda läppar hela dagen

idag hade jag på mig en klänning (fodral) från HM


later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0