torsdag 23/12

godmorgon på er. var uppe kl 8, känns konstigt att gå upp så tidigt en torsdag. jag jobbar extra idag hos mr s. 9.30-15.00. ett lugnt dagpass. och det kommer att bli en lugn dag, för jag vill inte gå ut och gå med en rullstol i detta vädret. det ska blåsa kuling idag har jag hört.

idag håller jag tummarna att tågen och sådant kommer flyta på bra idag. för idag ska min man komma hem och han ska ta tåget från karlskrona till malmö ikväll och jag vill ha hem honom!

direkt efter jobb idag ska jag gå i stan. inhandla det absolut sista, som tusentals andra malmöbo.

nej nu ska min pappi snart hämta mig. ringde honom igår och frågade om han inte kunde göra det. 1)jag vill inte stå och vänta på bussen i minst två timmar 2)det är synd om de som jag ska lösa av, de kommer ju inte komma hem i tid.

så tack pappa! hoppas nu bara att de som ska avlösa mig kl 15.00 kommer i tid.

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0