ups

jag hade nästan glömt bort att jag hade en blogg. men hej på er igen.
hoppas att ni har haft en bra jul, det har jag iaf. jag är inte som de flesta, jag firar jul i tre dagar i stället för en. julafton med mamma, pappa, syskon + mormor. juldagen med lars och carina och annandag hemma hos min morbror med mina kusiner.

jag måste ha varit otroligt snäll i år med tanke på hur mycket klappar jag har fått. trodde att man skulle få mindre klappar desto äldre man blir. men icke.

nyår imorgon, känns galet. jag har blandade känslor inför detta. jag är ledsen över att tiden går så snabbt. men förväntansfull för det nya. eller nya? vad är egentligen det nya, allt kommer rulla på i det samma. bara att tiden kommer att gå snabbare och snabbare med åren.

vet ni vad jag har gjort? jag går gått och tatuerat mig! jag är förälskad i den, den symboliserar så mycket och den blev så fin.

för er som inte vet så står det 13 med romerska siffror



later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0