vinterland

vilken snöstorm det är ute! blev ingen stads-runda för mig och josse, vilken nog var en himla tur. hon kommer hit vid 3-4 tiden. kanske blir en mobilia runda för att handla julklappar.

när jag kom hem från jobb idag gick jag dirkt till malmborgs, dels för att handla frukost saker och dels för lunch saker. hade tänkt laga korvstroganoff till sen lunch och nu när jag skulle börja kommer jag på att jag har glömt att tina falukorven!? så himla störigt och hungrig är jag också.

tog ett äpple för att stilla den värsta hungern medans falukorev är i micron för att tinas.

alex skulle ringa efter hans möte, men har inte ringt än. måste vara mycket viktiga saker de tar upp på det mötet.

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0