1,1 mil

vilken underbar dag det är idag. jag älskar dessa höstdagar när solen skiner. vaknade vid 10 och tog faktiskt på mig joggingkläderna idag.
det är någon spec med söndagmornar, kan inte riktigt sätta fingret på det. det luktar annorlunda, känns annorlunda, luften är lättare..

idag kändes det som om ja hade vingar istället för ben. jag bara sprang och sprang utan att den ens var jobbigt. springer ju 2 varv runt pildamsparken i vanliga fall. men efter två varn var jag inte ens trött så det blev ett varv till.
sammanlagt blev det 1,1 mil (11,1 km) och jag sprang det på 59 min.
det är nog det längsta jag någonsin har sprungit utan att stanna.

en perfekt dag på en perfekt söndag.

nu ska jag hoppa in i duschen, sedan ska jag leta recept till efterrätt idag.



later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0