300

har gått igenom 300 olästa mejl. jag öpnnade ett av de som var från min mamma, där stod det "du är speciell". haha snacka om att man får många skit mejl (eller bara..).

alex ringde upp mig, och jag hade gissat rätt, han hade försovit sig. jag känner min man.

åh känner inte för att jobba idag. men detta är sista passet jag jobbar innan alex kommer hem och plus att det går bra program på TV idag. sedan kommer mr s två brödrar över på en fika med. så det kommer nog att gå undan.

klockan är nu två och hulken har inte velat gå ut än. detta har varit en tuff helg för henne, mycket nya människor och mycket mat så hon vilar väl upp sin lilla kropp.

nu ska jag göra mig iordning för jobb, åh vill inte ut, det ser riktigt ruskigt ut ute.



later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0