and I want it all

var inne en sväng på mobilia precis. för att handla en limpa bröd till mr s eftersom att jag åt upp en hel limpa bröd hos honom igår.
men till saken nu. var inne en snabb vända på HM, mest för att kolla.men det skulle jag inte ha gjort. damn it vad mycket fint det finns ute i butikerna nu =/ var i stan i måndags och kollade lite och jag lovar er att jag hittade något snyggt i varenda jävla butik jag gick i.

min budget denna veckan som är kvar till lön är noll. och nästa månad ska jag handla julklappar för hela min lön, nästa månad igen fyller alex år. och eftersom att jag inte kommer ha råd med någon speciell julklapp till honom detta året får jag lägga krut på födelesedags present och + att vi ska till s:t anton.
fan februari ska jag ta en regäl shoppingrunda. och ja, jag vet att jag inte kommer att hitta något.. (får intala mig själv att jag kommer att hitta något)

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0