forever

åh ni anar inte hur skönt det var att träna idag. det gick riktigt (eller hyffsat) bra att träna idag. och det glädjer mig. för att förra veckan gick det verklingen dåligt. hoppas att detta håller nu, för att det kanske händer en sak på fredag som jag isf ser riktigt mycket fram emot! men som sagt, det är bara kanske så jag håller det för mig själv så länge.

visst var det skönt att träna, men vet inte om det slår själva duschen efteråt. nu känns det som om jag har fått helt nytt hår på skallen.

det blev en tallrik frukt med vanilj yogurt till kvällsmat idag. hade höga förväntningar på detta. men tyvärr var det inte alls lika gott som det ser ut =/ apelsinen var nog lite gammal, och att ha i päron var ingen höjdare :(. men man kan inte få allt.


nu ska jag smöja in mig och göra mig färdig för att slänga mig i soffan och kolla på desperate housewifes.

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0