frukost

jag har fått en ny tänding på kellogs special K. när jag bodde hemma så missbrukade jag detta. kunde äta det till frukost lunch och middag.
alex säger att jag är en periodare. och det stämmer. när jag får smak för något så äter jag det hela tiden tills jag spyr på det.

men nu är det något år sedan jag missbrukade kellogs och har fått en ny tänding på det. jag festår att jag missbrukade det. det är ju så himla gott! men denna gången ska jag inte kränga i mig det. jag ska äta det bara någon morgon i veckan.

min frukost såg ut såhär imorse. en tallrik kellogs med mjölk och ett knäckebröd med ägg.


nu ska jag ut med hulken i stormen igen. sedan är det jobb, 13-18. hörs säkert ikväll

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0