ge mig skidresa NU

åh NU är jag ännu mer super taggad till skidresan. var inne på stadium innan idag med alex och emil. emil skulle köpa en ny vinterjacka. gick runt och kollade på allt möjligt då jag gick förbi ett super snyggt skidställ (jacka och termobyxor) från peak performens. det var ganska dyrt men jag hade fått hem en 20 % rabatt så det skulle ju ändå dra ner på priset en del.

velade ett tag om jag skulle klippa det eller inte. men mitt gamla skidställ är verkligen kasst. sönder så att det läcker in snö, så jag är dyng sur efter en dag i backen. och eftersom att jag åker skidor minst en gång om året är det lika bra att "investera" i ett nytt, ett bra.

så det blev att jag fick med mig ett god damn it snyggt skidställ.

vi betalde också emils jacka för att få mer utav rabatten som möjligt, att kassörskan glömde att ta betalt för emils jacka gjorde absolut ingenting. blev billigare för både mig och emil.

ge mig snö, alperna, skidorna, spriten. jag är så redo som jag kan bli!


later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0