godnatt

träningen gick siså där idag. ibörjan gick det skit kasst. ville bara sparka bollen åt helvete och sedan gå där ifrån. men jag bet ihop, sa för mig själv "vafan camilla, kom igen nu, du kan detta" och efter det gick det faktiskt bättre.
jag tror starkt på att när man ska utöva något fysiskt så sitter så himla mycket i psyket. du kan om du vill!

sitter just nu med en aniskmask på fejjan. unnade mig både skrubb och mask idag. helgen kommer att bli hektisk så det blir nog bra med ett litet mini spa såhär innan. får nog ha ett efter också..

masken ska snart tvättas av, sedan ska jag lägga mig. ska ligga och njuta över att få sova i min egen säng. sedan ska jag upp tidigt imorgon också.

upptäckte när jag såg bilden att jag hade glömt att ta över läppen, ser lite mysko ut.


later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0