gost

är hemma nu. jessica och josse sitter i soffan och snackar om smöken.

tror ni på spöken? jag gör. jag är helt övertygad om att det finns spöken. har aldrig råkat ut för att vi har mötts någon gång. som tur är, hade nog varit livrädd och fått panik. men jag tror inte att de vill något ont, tror inte ens de vet om att de skrämmer oss. tror att spöken är förvirrade själar som inte är redo för att lämna detta livet.

jag och josse åt på china box till middag. åh har varit så sugen på asiatisk mat så länge nu. alex tycker inte om det så det händer så sällan att jag äter det.



haha, lite torrt, eller josse?

reklam för cola ligth


later

Kommentarer
Postat av: josse

haha de va övertorrt:P

2010-11-16 @ 20:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0