HAPPY B-DAY

GRATTIS på födelsedagen syster min. hon fyller 24 år idag. wooho! hoppas att hon får en underbar dag idag. ikväll ska jag, min syster, lillebror, alex, mamma och pappa ut och äta på resturang. det är en resturang som jag aldrig har ätit på så det ska bli roligt!
det är inte förrens åtta ikväll. innan dess ska jag upp till stan och fixa min nagel som jag bröt igår på fotbollsträningen. (fick ett skott rätt på naglen).

sedan ska jag och alex nog iväg och spela badminton. får se om det bara blir vi två eller om vi får med oss två till så vi kan spela dubbel.

GRATTIS!

later

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej vad fin blogg, vill du tjäna pengar på bloggen?? Registrera dig på frossle, den hittar du lite längre ner bland mina inlägg! Det fungerar och jag hjälper gärna dig om du inte förstår hur du ska till väga... Ha en fin dag.

2010-11-10 @ 11:50:10
URL: http://lindadajaku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0