hemma om

är hemma från stan nu. nathalie och jag åt på en indisk resturang och fy vad gott det var! har länge snackat om att jag vill äta indiskt, men det har aldrig blivit av.

var ute en snabb runda med hulken och nu är det dags för mig att byta om till fotbollskläder. det är ruggit ute idag så det blir många underställs tröjer (tröger?).

gick inte att ladda upp bilder innan. så de får komma nu. såhär ser/såg jag ut idag. skjorta gina, jeans tiger, skärp secondhand



nynoppade ögonbryn (det var på tiden!)

mitt hår är så jävla äckligt. så det fick bli en flätad hästsvans. ni anar inte hur skönt det ska bli att duscha håret idag. ska t.o.m göra inpackning!


later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0