home sweet(?) home

nu var denna helgen slut. bara possitvit! nästa gång jag jobbar helg är min alexis hemma.
pappa kom och hämtade mig efter jobb så körde vi direkt till mamma för söndagsmiddag. satt och spelade spel, jag losade.

pappa körde mig hem och när vi kommer vid mobilia ser vi en massa polisbilar och securitas bilar. har ingen aning om vad som händer. när vi ska köra in på min tvärgata ser vi en kille springa allt vad han kan och direkt tänker man vad ska man göra? sedan försvinner han.

jag hoppar ur bilen, går in på gården och ser en kille ligga på marken med två poliser över sig, detta är alltså precis utanför min portdörr. hulken börjar skälla som fan. de har killen i handbojer och en polis går fram till mig och undrar vad jag har sett. jag sa att jag har inte sett något, att jag bara ska gå hem. vågar fan inte säga att jag har sett honom springa, han var precis där framför mig och kollade på mig. jag hade väl fått hela hans liga efter mig om jag hade sagt någon (han vet ju t.o.m vart jag bor). sjukt att man inte vågar vittna i sverige =/

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0