iyi geceler

gash. vilken sov period jag är i. spelar ingen roll vilken tid på dygnet det är. bara jag lägger ner  huvudet på en kudde så somnar jag.

blev ingen joggingrunda idag. när jag slutade jobb så var jag så himla hungrig så att jag håll på att skaka. alex hämtade mig och vi åt frukost direkt när vi kom hem. sedan la vi oss i sängen och mös. och gissa vad som hände sen? vi somnade båda två. alex ligger kvar i sängen men jag var tvungen att gå upp för att jag ska träffa josse och jessica istan.

ska försöka att komma ihåg kameran.

gammal bild på josse och jessica när jag och alex precis hade flyttat in


later

Kommentarer
Postat av: josse

näääääääää fy faaaan va FUUUUL!!!! usch ta bort den, radera!!!

2010-11-03 @ 21:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0