life´s good

så, det som skulle fixas är nu fixat. åh jag är lycklig. allt flöt på så bra. det som är kasst är att jag sjukade mig från jobb. känns inte så bra att göra det. men man måste prioritera saker i livet, det som gör en lycklig och nu valde jag fotboll.

på fredag åker jag och mitt fotbollslag upp till växjö för att spela cup. var med förra året med, då kom vi två, förhoppningsvis vinner vi skiten detta året!

det bästa av allt är att alex ska följa med. han kommer hem från småland på fredag, och på fredag så åker vi tillsammans upp till småland igen. ringa hotellet i växjö och bokade ett dubbelrum till mig och alexis.

i växjö förra året



later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0