like it

idag har jag och alex flängt, fram och tillbaka. först xxxlutz. måste säga att det var över mina förväntningar! riktigt snygga grejer. ikea, all ära, men det var kul med lite andra saker också. det skilje sig ganska mycket från ikea, trodde det skulle vara nästan exakt samma sortiment. men icke.

efter lutz blev det fika på EH, ilva. åt en av de godaste kakorna jag någonsin har ätit. det var som en morotskaka, fast gjord som en muffins, try it!
hittade även lite snygga tavlor som jag hade velat pryda väggarna med. men dessa två månader (nov och dec) kommer att bli så jävla tajt med pengar. mycket födelsedagar och såklart julen..

sen blev det mobilia. var inne hos en frisör, alex köpte två olika vax och jag köpte en olja för håret. ska skriva mer om den sen.

in på HM för att köpa vantar till fotbollsträningen. in på malmborgs för att köpa peppar till våra nya salt och pepparkvarn.

nu ska vi snart käka middag, sedan är det fotboll.

ska lätt hitta ett recept på dessa och förhoppningsvis ska jag lyckas minst lika bra som EH


två par vantar från HM för 39 kr. man fick ett par med en rosette på och ett par utan rosette



later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0