lördag 20/11

godmorgon på er. idag vaknade jag redan 8.30 men tvingade mig själv att ligga kvar i sängen till nio. sedan gick jag ut och jogga en runda. det blev inte tre varv som det har blivit de senaste gångerna, utan idag nöjde jag mig med 2 (8,44 km).

en stor anledning till att jag gick ut och joggade idag var att min mage var cp när jag vaknade idag och det brukar hjälpa med att röra på sig. och ja det hjälpte idag med! så ett tips till er om ni har en cp mage för en stund, rör på er. gå ut en runda, jogga, hopprep..

ska snart slänga i mig frukost sedan packa för en helg hos mamma. hoppas verkligen att jag kommer ihåg min kamera, annars kommer det bli en bull helg i min blogg.

ha en lovely helg!

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0