mest facelook

är iordning gjord nu. hade egentligen tänk ta på mig något annat. men det är en lite sexigare outfit och känns inte så passande att ha på sig när man ska hem till svärfar och äta middag med hans sambo (carina), carinas mamma och alex lillasyster.
men ska hem om innan vi ska dra vidare ut i vimmlet. så jag hinner byta om och förhoppningsvis hinner jag visa den andra outfiten idag.

men såhär ser jag ut nu iaf. fast mest facelook. alex hann inte fota mig eftersom att han själv höll på att fixa sig.

den vanliga sminkningen. men örgängen är på, det händer inte allt för ofta eftersom att jag är allergisk mot nästan allt man stoppar i öronhålen (känner redan att det börjar sticka.


alex fixar

byxdress från ZARA. kommer även att ha heels från ZARA


later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0