onsdag 17/11

så, rundan, duschen och frukost nr 2 avklarad. vaknade på jobb vrål hungrig och jag tänkte ju jogga dirket när jag kom hem, det hade inte varit så lyckat utan någonting alls i magen. hade antagligen slutat med att jag hade svimmat eller något liknande.
så det blev två knäckebröd med ost på jobb. min andra frukost bestod av fil med musli och ett ägg med kaviar. det är konstigt att jag inte tröttnar på ägg, jag äter det varje morgon.

är helt slut i kroppen, hade lätt kunnat lägga mig i soffan och sovit någon timme. men har hyffsat mycket att fixa innan jobb. så istället kommer jag att lägga mig tidigt på jobb ikvälll. sover ändå hyffsat bra på jobb, men det är ju inte som hemma.

att vakna brevid dessa två, det finns inget bättre




later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0