sämst

igår var jag världens sämsta människa. vill inte gå in i detalj på vad jag gjorde. men fy fan va jag har ångest idag, och dåligt samvete. aldrig mer ska jag bete mig sådär. förhoppningsvis kan jag gott göra så mycket som möjligt imorgon. kan säga att det är jobb relaterat, så jag har inte skadat någon kompis, pojkvän, familj.

nej nu ska jag försöka släppa ångesten. jag har ett motto i livet. jag ångrar inga misstak, jag lär mig av de. och det har jag verkligen gjort!

nu ska jag avnjuta en god frukost. blir en lugn dag idag. hemma hela dagen som det ser ut nu och sedan är det fotbollsträning ikväll.

oskuldfull, sommar, grekland, kärlek


later

Kommentarer
Postat av: Lucke

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :P

2010-11-18 @ 10:12:38
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Cissi

s¨å fin du är :)

2010-11-18 @ 10:51:55
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0