skata!

what a day! fast att jag har/haft en ful-dag så har ändå denna dagen varit fruktansvärt underhållande. fast en stor nackdel är att jag har ätit skitdåligt idag. ingen ordentlig middag på hela dagen. imorse blev det limhamns-bullar till frukost. till lunch blev det en stor chai-latte och en scones med creamcheese från espresso house. och till middag/kväll mat har det blivit en skål med vaniljyogurt och müsli =/ haha omg. om en diatist hade kollat på min mat idag hade hon nog svimmat.

aja, imorgon ska jag äta ordentligt och kanske nyttigare. har nog fått i mig 90 % socker idag.

bjuder på outfits bild från dagen.

facelook. rosa/lila läppglans från maybeline

klänning från HM. nog ett år gammal. sedan åkte även overknee strumper på också


kvällmaten. frukansvärt gott iaf!


later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0