söndag 21/11

har inte blivit så mycket bloggande. anledningen till det är så enkelt som att jag har verklingen inte hunnit. denna helgen har gått i ett. gästerna kommer om 25 minuter, så jag har en liten paus nu.

är alltså hemma hos pappa nu. det är jessicas släkt kalas som står på schemat. aldrig fel att träffa släkten en helt vanlig söndag.

gissa vad? lyckades ändå glömma kameran hemma =/ jag och mitt minne är inte de bästa vännerna alltid. men är hemma hos pappa och här finns så mycket roliga gamla bilder som jag försöker få över på ett usb minne. här är från min student, roskilde festival, fester, allt.

tyvärr går det ej att ladda upp bilder här så ni får kolla i bloggen så dyker de upp lite titt som tätt (om jag nu lyckas överföra de)

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0