söndag 7/11

söndag är ju likamed söndagsmiddag. idag står jag och alex för festligheterna. gjorde en cheesecake i fm som vi ska ha till efterrätt. åt denna hos kicki för flera år sedan och det är nog den godaste efterrätten jag har ätit. förhoppningsvis lyckas jag likabra som hon gjorde. den ska stå i frysen i minst 5 timmar innan man ska servera den, därför jag gjorde den i fm.

vet inte riktigt vad jag ska skriva, för det är inget spec som har hänt idag. men slänger upp outfit bild iaf.

shit vad stel, människa? staty? man ser inte det på bilden så bra, men har faktiskt ögonskugga på mig. en bronsaktig ifrån clinique.

byxor bikbok, linne gine, glitter kavaj bikbok


later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0