text vs. bilder

jag vet inte om jag orkar förklara gårdagen med ord. mycket lättare att slänga upp 20 bilder. men jag ger det ett försök.

vid lunchtiden igår, när jag nästan precis hade börjat jobba så hör jag av mig till kicki och viktor b om det händer något ikväll. vi kommer fram till att vi ska sticka och bowla. så vid 21 tiden börjar vi att bowla (jag, kicki, viktor och viktor) och dricka. gick skitdåligt för min del, med bowlingen, inte med drickandet.

sedan gick vi tillbaka till kicki och viktors lägenhet, egentligen bara för att hämta kickis mobil men det blev att vi stannade en bra stund, öppnade vinflaskor och snackade om allt mellan himmel och gjord. sedan gick vi lagom packade till lillatorg.
men det var stängt överallt förutom på TGF, men där var 23 och en butter vakt så det var bara att vända på klacken och så drog vi till barcelona bar.

vid halv 3 tog jag och viktor b bussen hem.

underbar kväll, men så trött som jag har varit idag är nog något jävla rekord!

















later



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0