timmar

nu är det bara några timmar kvar tills jag ska få pussa, krama, bita, kyssa min älskling. can´t wait! ska snart gå och lägga mig. men först ska jag ta en sista cigg, tvätta bort smink och koppla av lite. blev lite stressigt idag.

hade jätte mysigt hemma hos josse. vi åt natur godis, godis och kanelbullar som hennes mamma stod och gjorde under tiden jag var där (kan var det godaste som finns, nygräddade kanelbullar). vi kollade på en film, kommer inte ihåg vad den heter och sedan var vi ute och gick en runda. josefine, fan du är underbar!

nej, beauty sleep.

oslagbar kombination

my one and only love


later

Kommentarer
Postat av: josse

auuw, du e underbar camilla! tack för allt :D

2010-11-26 @ 21:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0