torsdag 25/11

jag och josse har haft en riktigt lugn och mysig morgon. jag gick först en runda med hulken. sedan in på malmborgs för att handla frukost.
sedan satt vi och åt frukost och drack kaffe framför de senaste avsnitten från paradies hotell. nu har vi preics gjort oss iordning för att bege oss upp till stan.

har fått hem checkar från HM så jag får se om jag hittar något. får egentligen inte shoppa,  men har ju fått checkar. då får man använda de!




varma kläder på mig idag! legging med skinndetaljer på knäna lindex, stickad tröja bikbok knästrumper veromoda (tror jag)


later

Kommentarer
Postat av: josse

amen va fan:P haha vilken ful bild!!!

2010-11-26 @ 00:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0