vilken morgon

det blev inte alls den morgonen som jag hade planerat när jag gick och la mig igår kan jag ju säga. jag hade planerat en lugn morgon, men det blev en kaos morgon.

skulle ställa väckarklockan på en timme innan bussen skulle gå. vet ni när jag ställde den? NÄR BUSSEN SKULLE GÅ. men jag fattade inte det när jag vakande, utan jag trodde att jag hade en timme på mig. så jag tog det lungt, tills när de ringde från jobb och frågade vart jag va någonstans. lite panik jag fick.

tog cyklen och cyklade upp på 10 minuter. har ingen stänkskärm på min cykel så jag var genom våt när jag kom fram till jobb.

gash. men resten av morgonen har varit helt okej. och du har jag ledig helg framför mig!!

håller på att göra mig iordning nu, ska upp till stan med josse sedan ska vi hem till emelie för fredagsmys.

vilken morgon..

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0