why do you think we should suffer in silence

jag har börjat att släppa ångesten från gårdagen beteende. jag vet varför jag gjorde som jag gjorde igår. det är ensamheten. jag hatar att vara ensam, jag har alltid gjort det och kommer antagligen alltid att göra det. jag har lite panik när jag är ledig en dag och har ingenting planerat.
som idag egentligen. men jag måste börja lära mig. lära mig att inte få lite panik, kunna njuta av lugnet. bara vara hemma/på jobb själv och inte se det som ett problem.

så idag ska jag försöka att klara denna dagen galant fast att jag är ensam. fast om en vän ringer för en fika är jag inte den som banjar.

tack för fin kommentar. det behövs en dag som denna.

nu väntar jag på att min alexis ska ringa. åh vad jag längtar efter att få höra hans röst, prata ut med honom, få höra när han säger att han älskar mig o.s.v.

sedan ska jag nog gå ut och gå en runda, fast att det är ruggigt kallat idag.



later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0