brottom!

ska träffa josse istan om en kvart. gash, hur kan det vara så att man har all tid i världen på sig, men ändå bli det ALLTID stessigt?

tänkte iaf slänga upp en outfit bild och facelook för dagen.

it´s all black today hony!

idag ser jag ut såhär i fegan (gash vad blev man är) imorgon hade jag tänkt visa ett bildspel på vilka smink produkter jag ändvänder och hur. spännande va? (irononi..)

jean TIGER (100 år gammla) tröja bikbok (känns som jag har på mig denna tröjan var dag..)

kommer ni ihåg att jag sa att jag hade köpt en present till mig för någon dag sedan? det var iaf detta halsbandet från HM 99 kr (tack dollyblond.se för insperation)




ytterkläder idag blir "päls" jackan från topshop och stövlarna från håkansson.

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0