days to go

idag är det 90 dagar kvar tills vi åker till s:t anton. fasinge vad jag längtar. detta kommer nog bli en av de roligaste resorna jag någonsin kommer att åka på i mitt liv.
dels för att jag älskar att åka skidor och dels för att vi är så himla många som ska med. lite fler tjejer hade ju inte skadat, men josse och jag kommer nog att att vara som en hel flock tjejer. vi är väldigt tjejiga måste jag erkänna.

jag älskar nedräkningar. jag gör nedräkningar till allt. varje gång alex åker iväg gör jag en liten nedräkning på vår lilla lilla witheboard tavla vi har i hallen. varje resa, event, ja you name it.
st anton är verkligen inget undantag och jag började den nedräkningen ganska tidigt, men nu står det alltså 90 på min ledräkningslista.



later

Kommentarer
Postat av: josse

yeeeeej!! haha snart är vi där =) hahaha vi kommer vara som en hel hönsgård;)haha

2010-10-17 @ 15:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0