enligt planerna

jag ska snart promenera upp till stan med hulken. ska lämna henne till josse som ska ha henne tills imorgon. anledningen till det är att jag ska till ungdomsmottagningen nu (nya p-piller) och sedan direkt till jobb.
kan inte ha med hulken till UM så jag hade lite panik eftersom att jag inte visste vad jag skulle göra med hulken (hinner verkligen inte hem om innan jag ska till jobb) men josse ställer upp och passar henne.

sedan kom jag till nästa problem. jag var lite torkad när jag bokade tiden till UM. 14.15 när jag börjar kl 15.00 borta i lindeborg. räknade ut att besöket hos UM max fick ta 15 min annars hade jag kommit försent till jobb.
fick ringa runt lite samtal för att komma fram till mr.s jobb. sedan när jag väl hade nr dit så svarade de inte (lite smått panikslagen var jag om jag ska vara ärlig)
men efter många samtal svarade de tillslut och ALLT löste sig.

fan vad skönt det är när allt löser sig, precis som man vill. peppar peppar ta i trä

outfit idag:
jeans (100 gr gamla, vet inte vart de är ifrån) t-shirt HM, leopard kofta HM.



later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0