halloween?

snart är det dags för halloween. har sett att det är ganska många som håller på att förberade kostymer och liknande. jag har alltid älskat att gå på maskerad och likande tillställningar. men fy fan säger jag bara. om man söker på halloween kostymer på google så ser man bara halvnakna tjejer i en sexig polisdräckt. och om man trycker på bilden så kommer man direkt till en porrsida.

halloween är en tillställning där det är okej för tjejer att klä sig så porrigt som möjligt utan att det ska vara för shockerande.
visst tycker man om att se lite sexig ut ibland. men jag tycker att det är ganska stor skillnad på sexig och porrig.

tjejer, spara lite till fantasin vettja!

denna dräkten var till tonåriga stod det. om jag hade haft på mig detta när jag var 15 år hade jag fått en fet smäll av min pappa och sedan instängd på rummet en månad






later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0