hår

ni som gissade på mörkt igen hade rätt.
lite förvirrande kanske. ena inlägget skriver jag att jag älskar mitt "nya" röda hår, sedan i nästa så färgar jag tillbaka det till det mörka.
men det är såhär, jag älskade det röda men saken var den att det var inte hela håret som var rött. eller jo rött var det, men inte i samma nyans. i hårbotten var det väldigt rött, sedan resten av håret skiftade rödnyansen.
jag ville ha hela håret så som det var i hårbottnen, RÖTT RÖTT. och om man ska få och köpa hårfärg varannan dag för att få den rätta färgen blir det i slutändan lika dyrt som om jag hade fått till en frisör själv. och att hårfärg som säljs i "vanliga" affärer sliter mycket mer än frisörernas färger.

så det får bli som det först var planerat, att spara ihop pengar till ett frisörbesök, för rödhårig vill jag bli!!




later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0