home sweet home

det har varit kass bloggning under helgen, I know. men detta har varit en riktig relax helg. eller krängar helg är nog det rätta ordet. fy fan. är inte ens sugen på något med socker i över huvudtaget. men om jag känner mig rätt så kommer det suget att vara tillbaka imorgon igen.

även fast det har varit en lugn helg så har jag sovit himla dåligt. kunde inte sova natten tills på lördag, imorse var simon uppe jättetidigt för att göra ett skolarbete och då kunde jag inte sova. så förhoppningsvis kan man ta igen lite timmar imorgon.

så nu blir det sängen. ska bara ta bort sminket och ta en cigg sedan ska jag lägga mig och drömma mig bort till min alexis.

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0