hundra saker

har egentligen 100 saker att göra. t ex duscha, städa, locka löshår + mitt eget, klä på mig, sminka mig. ja you name it. ändå så sitter jag här framför datorn med mitt vin, omsinkad, skabbig, stökig lägenhet o.s.v.
ikväll har grabbarna herrmiddag. jag fick inte komma, de skulle snacka "snusk" jag kan lova er att det är jag som bidrar till 50 % av snusksnacket när vi är med varandra.
men men. de kommer bara ha tråkigare utan mig.

så nu sitter jag här med mitt vin. väntar på att de ska ringa och säga att det är okej att jag kommer. löjligt.
köpte en ny klänning idag som jag ska ha på mig. hade noll inspiration så sprang jag på denna idag. ni ska få en bild på mig när jag är helt redo.

nej, nu ska jag hoppa in i duschen. jannic nathalie och joesephine kommer hit om någon timme och joinar.

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0