kärlek

denna rubrik har jag haft ett antal ggr. men kärlek är det som ligger min närmst hjärtat. jag är kär i kärleken, all sorts kärlek.
som ni flesta vet så är jag mycket ifrån min pojkvän alexander och jag måste säga som det är, det är psykist påfrestande att vara ifrån den männiksan som man älskar över allt annat. jag blir ofta jätteledsen, mest på kvällen när jag är ensam, som nu. ibland är det inte tårar som kommer för att jag är ledsen. ibland kommer min "ledsenhet" med ilska, irriterad, sårbar, trött, hungrig fast att jag åt för en kvart sedan osv.

idag känner jag mig mest arg ocg gissa vem jag tar det ut över? jo, den människan jag älskar mest. jag hör i hans röst hur ledsen han blir, då blir jag bara ännu mer förbannad. jag vill att han ska vara stark på andra sidan. men detta är ju lika jobbigt för oss båda, men det inser jag inte när jag är så uppe i varv.

två dagar tills jag får hålla om honom, till jag får känna hans värme emot min kropp. hans läppar emot mina, mina fingrar ihop flätandes med hans. mina ögon fylls med tårar i skrivande stund. han är den finaste människan jag någonsin har träffat, som jag någonsin kommer att träffa. jag längtar till livet, för jag vet att jag kommer att spendera det med dig.



later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0