laktos

tanken var ju att jag skulle träffa josse istan. men när jag kom till stan så hade josse hittat amanda och sally också. sally var tvungen att sticka men amanda hänkade på. var vrålhungrig när jag kom till stan, så det blev att fika direkt.
tog en scones på EH, en ljus för omväxlingsskull. men om jag ska vara ärlig blev jag grymt besviken. den grova är tio tusen ggr godare. men det var inte om EHs scones detta skulle handla om, utan laktos helevetes skit.

tog en latte till sconsen. sedan senare tog jag en varmchoklad, men kunde inte dricka upp den för att jag fick så himla ont i magen. glömde att ta laktosfri mjölk både i latten och i den varmachokladen. magen svullnade upp som fan, var spänd och gjorde så jävla ont så att jag nästan ville börja gråta. fick mig på så himla dåligt humör.

fan vad jag hatar att vara laktosintolerant. tror nästan att det har blivit värre nu den senaste tiden. har fortfarande riktigt ont =/

aldrig mer vanlig mjölk!!

nu ska jag tvätta bort mitt smink och krypa ner under täcket. är helt genomfrusen efter 6 timmar istan. om jag hade haft ett badkar hade jag krupit ner i det!

later, godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0