last night

tyvärr han jag inte lägga upp någon outfits bild innan jag stack hemmifrån. det blev himla stressigt. satt fortfarande i mjukiskläder, osminkad (dock duschad) när jag smsade alex "vet du ungefär vilken tid jag kan komma". fick svar en halv sekund senare "kom nu".

det var bara att slänga på sig sminket på med kläderna, ringa taxi och sticka.

jag hade jätte roligt igår. hade en underbar fylla, kände mig vacker och trevligt sällskap. åkte hem till viktor. där det pimlades vin och en himla massa tequlia shotar ( fille den stackarn var tvungen att ha 6 sex under en tid på en kvart) satt hos viktor till närmare ett då vi sedan gick till bigbowl.
jag och alex vann första rundan. det var första gånen i hela mitt liv jag har vunnit något  som har med bowling att göra.

efter bowlingen stack jag och alex hem. man blir sliten av två kvällar irad.

later

lyckades knäppa av någon bild när jag kom hem. full och trött.

klänning från HM

facelook

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0