lördag

blev inga inlägg igår. efter jobb gick jag in på mobilia och hanlade allt jag var sugen på. gick hem och käkade och käkade, så det tog all min tid :)
sedan hämtade mamma mig och vi gick och handlade. sedan hem och fortsatte med käkandet. som sagt, detta kommer bli en krängar helg och som jag har längtat.

sov hos mamma och det kommer jag att göra hela helgen.

vaknade redan halv nio idag. vet inte vad det är med mig. men jag kan inte sova nu för tiden. kanske är saknaden av alex som ligger och gror i mig.

har precis käkat frukost i min ensamhet. mamma sover och om jag känner henne rätt så kommer hon att göra det ett bra tag till.

har glömt kameran hemma, så detta kommer att bli en bild fri helg, tvärr.

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0