morgon stund har guld i mun

var inne på mobilia en sväng efter rundan med hulken. handlade en liten present till mig själv och så var jag inne på malmborgs och handlade mat.
dukade upp en regäl frukost till mig själv. fast att jag inte är sjuk eller känner några förkylningssyndrom så vet jag vilka tider det är och jag ska försöka hålla alla sjukdomar i shack.

slå denna frukosten! två knäckebröd. en med pepparrotsvisp och saltrulle, den andra med ägg och kaviar. till "efterrätt" blev det en apelsin och en banan. och sedan te på det hela.
tänk på att försöka att få i er så mycket C vitamin som möjligt nu i dessa kalla tider.

nu sitter jag här mätt som en plätt, nöjd och belåten.


nu ska jag hoppa in i duschen och ta en riktigt varmdusch. sedan ska jag ta det lungt i någon timme, för sedan är det dags för jobb.

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0