my love,

alex åkte idag. suger balle som alltid. fan fan fan vad jag hatar det.
efter att jag sa hejdå till honom så la jag mig i sängen, grät en skvätt och sedan lyckades jag somna om. sov i ungefär en timme.

igår innan jag gick och la mig sa jag till mig själv att jag ska ut och springa imorgonbitti. men när jag vaknade imorse så var jag helt DÖD. pallade verkligen inte. så jag satte mig vid datorn, gick in på kenzas blogg och såg avsnittet av tyra och kenza show. och titta, de sprang. mardrömmen handlade om löpning. måste erkänna att jag blev motiverad. så motiverad så att jag faktiskt tog på mig mina joggingkläder och joggade/sprang min runda!
är sjukt stolt över mig själv.

nu sitter jag här ny duschad och är världens tidsoptimist. ska hinna klä på mig, sminka mig, äta frukost, ut med unden på 35 minuter!!

jobb idag, så vi hörs ikväll

later

tänkte göra en liten furnurlig bild. lyckades dock inte

fleese från everest

hade samma färg i ansiktet som mitt hår när jag var hemma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0