natt

det är natt, klockan är 03.02. jag borde sova men känner mig pigg. sitter med en ansiktsmask på, var år och dar sedan jag hade en sådan på känns det som.
har haft en helt underbar dag med den finaste, bästa, älskade personen på denna jorden. ja ni gissa rätt. min alexander.
först på entre som jag berätta. sedan åt vi lunch på greekway. hem, bytade om. stack iväg och spelade badminton med min pappa. hem, duscha. stack till maxi och handlade allt gott vi kunde tänka oss. choklad, godis, chips, ja, you name it. inom mcdonalds på vägen hem. sedan blev det myskväll för hela slanten med två filmer. en bra, och en dålig.

åh alexis. jag längtar till livet. för jag vet att jag kommer att tillbringa det med dig.





later, godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0