onsdag

har varit igång hela dagen. massa bussresor, var i stallet (som jag saknar det!!), hemma hos josse sedan stan igen för att fixa naglarna och handlade ett par handskar. som jag verkligen behövde. har frusit i mina håliga skinhandskar tillräckligt nu!!

men orkar inte skriva så mycket mer, så ni får dagen  i bilder istället. en bild säger ju mer än tusen ord.

men måste bara skriva en sak. tack för detta dygnet josse, du är helt underbar!

josse och kalle

orden börjar försvinna för hur mycket jag saknar ridningen

jag och hulka satt och tittade på

premiären för vinterjackan detta sässongen. fast vinterjacka frös jag SATAN

nagelfixning

mother fixade också

done!

handskar 200 kr HM

pälspandband 59 kr HM


later

Kommentarer
Postat av: Josse

taaack själv gumman, du e med heeelt underbar! pussspussss

2010-10-27 @ 22:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0