outfit

hann inte visa er hur jag såg ut idag innan jag stack upp till stan. blev lite stressigt.

blus HM (gammal som gatan), jeans replay, stövlar håkansson

min nya jacka från topshop

den är helt underbar måste jag bara tillägga


badmintonen gick helt okej idag. det var bara jag och pappa. fast att han är tusen gånger bättre än mig lyckades jag ändå vinna ett sett. kämpade så att svetten sprutade ut från alla porer i kroppen. och sista settet hade jag INGENTING att sätta emot. mina armar och ben var som gelé och han vann med 15-1..

efter badmintonen var det ju hem till pappa för att se matchen. malmö förlorade och det är nästan så att det är rätt åt de. lovar att olumpic hade spelat bättre.

ska hoppa in i duschen nu, sedan tömma diskmaskinen och tillsist lägga mig i soffan och kolla på OC, första sässonegn.

later

Kommentarer
Postat av: Alexi

hej älsklingen! nu har jag äntligen fått upp min dator ur väskan, så nu har jag catchat upp med allt bloggande som jag missat. jag håller med om att krämen gör rumpan len, and i love it hahahaha. älskar dig hjärtemumsan ringer dig om några minuter ska bara borsta tänderna och ploppa ut linserna, pussar från din alexi

2010-10-19 @ 21:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0