promenad? jogga?

sa till mig själv igårkväll att om det regnar imorgon så joggar jag och om det är uppehåll går jag en lång promenad med hulken (hon hatar regn). när jag vaknade imorse så regnade, så det blev en joggingrunda och det är jag glad för, för att det gick så himla bra. kändes som jag flög fram.

sitter och äter (dricker)  frukost nu. är egentligen inte hungrig men vill ha i mig något, dels för att jag har joggat och dels för att jag ska jobba.

ett tips till en sådan här morgon är smoothie.

igår gjorde jag en som var nog den godaste jag någonsin har druckit.
en banan
fryst mango
frysta hallon
laktosfri mjölk
laktosfri vanlij yogurt
linfrön
ENJOY!


later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0