röd tott

har länge velat färga mitt hår rött. och imorgon blir det. har alltid sagt att jag ska göra det hos en frisör men jag pallar inte vänta tills jag har några tusenlappar över. och det kommer jag inte att ha på ett bra tag ändå. så imorgon ska jag springa in på kicks på mobilia det första jag gör när jag vaknar. jag håller tummarna på att det blir bra och jag hoppas att jag ni också håller en eller två tummar för mig.

vad resultatet än blir (kanske blir att jag får springa till frisören imorgon ändå och lägger några tusenlappar för att rätta till det) så lovar jag att lägga upp resultatbilder.

den här färgen hade jag tänkt mig

later, godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0