rullar på

sitter här hemma och rullar på tummarna. har inget speciellt att göra och jag kan inte göra något speciellt heller. vi har ändrat mitt jobbschema. tagit bort en dag från min jobbiga vecka och lagt till den dagen i denna veckan, idag för att vara mer specifik.
jag var hemma vid halv 11 idag och ska bege mig till jobb om en och en halvtimme. så det är nästan bara hem om och vända. tråkigt som fan. men det är skönt imorgon när man går av passet.

det bästa med det hela (och lite läskiga) är att när alex fick nytt schema så klaffade det inte alls med hur jag jobbar. då skulle det vara att jag jobbar som mest när han är hemma. men någon dag senare ringer de från sydassistans och säger att de har ändrat mitt schema.
så nu jobbar jag ganska intensivt när alex är borta och inte alls lika många pass när han är hemma.
någon där uppe måste ha lett åt oss lite extra :)

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0