säng dags

lugn hemma kväll idag igen. fan vad deppigt det låter. men det är ju jobb helg och då blir det oftas bara slappa kvällar. innan så avskydde jag jobb helger, hade ångest många dagar innan över det. men nu tycker jag inte att det är så farligt längre.
fast att det är jobb så får jag ändå timmar på mig att koppla av. andas ut. ibland är jobb min fristad, det är bara jag, jag som styr och stället, där har jag kontroll.

idag har det bara blivit junkfood hela dagen för min del. frukosten är det det ända ordentliga målet idag. sedan blev det tårtor och kakor till middag, till kvällsmat blev det kellog´s. så nu ska jag gå och lägga mig i sängen och jäsa.

godnatt

later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0